LID WORDEN

Indien u lid wenst te worden van onze wandelvereniging, gelieve het inschrijvingsblad in te vullen en terug te bezorgen aan de ledenverantwoordelijke van onze wandelvereniging. Gelieve ondertussen ook het lidgeld te storten op rekeningnr. ( BE17 7765 9722 1421 ) met als mededeling “LIDGELD FAM. ……… ” ( fam. naam ).

Bij vragen of problemen kan je altijd terecht bij de ledenverantwoordelijke.

Het lidgeld bedraagd 15 euro per persoon, kinderen tot en met 12 jaar betalen 7,5 euro. Gezinnen met kinderen onder de 12 jaar, betalen maximum 45 euro. Zodra het lidgeld en het inschijvingsblad in orde zijn, nemen wij met jullie contact op voor een persoonlijke afspraak te maken, voor jullie lidkaarten, wandelboekjes en overige documenten te bezorgen bij een woordje uitleg over de werking van onze wandelvereniging.

Als lid heeft u recht op:

• Deelname aan alle nationale wandelingen van de wandelfederatie met een korting van 50 cent op de officiĆ«le prijs.

• Bent u verzekerd door de wandelfederatie.

• Krijgt u gratis het federatietijdschrift “Walking in Belgium” toegestuurd.

• Kan u deelnemen aan alle evenementen van onze wandelvereniging:

– Alle busuitstappen

– Ledenfeest

– Twee of driedaagse uitstap

– Meerdaagse wandelvakantie

– Verrassingstocht

– Te voet naar Scherpenheuvel

– Gezinstocht clubleden

– Kerstevenement

• Krijg je per kwartaal het gratis clubblad “info” toegestuurd.

• Door de club krijg je gratis wandelingen aangeboden.

• Clubkledij aan zeer democratische prijzen.

• Gratis wandelboekje

• Jaarverslag